Friday, January 9, 2015

Jobdirumah Tak Tipu. Jobdirumah memang BEST.

Ya.

1 Tahun bersama JOBDIRUMAH


Masuk tahun ini, hampir genap setahun saya sudah sertai Jobdirumah.

Maksudnya..

Saya sudah BACA Panduan Jobdirumah yang saya beli dan saya download dan saya amalkan.

Alhamdulillah.

Syukur.

Walaupun tak dapat banyak, tetapi sedikit sebanyak saya dapat BANYAK hasil.

Hasil yang lumayan..

Tempias dari mengamalkan tips-tips dan teknik yang saya pelajari dari Panduan Jobdirumah dicampurkan dengan skill yang saya ada.

Gabungan ini telah banyak menghasilkan DUIT dan pendapatan sampingan kepada saya untuk satu tempoh yang cukup lama.

Maksud saya, apabila saya mengamalkan teknik tersebut, ia memberikan pulangan yang berpanjangan.

Buat kerja SEDIKIT sahaja, tetapi hasilnya lumayan pada setiap bulan.

  • Saya dah selesaikan beratus JOB yang saya dapat hasil mengamalkan tips dari Panduan Jobdirumah itu.

  • Saya dapat banyak job tambahan dari advertiser dan pengiklan tak kiralah dari dalam negara dan luar negara.

  • Saya juga dapat banyak duit terpijak hasil tulisan review atau offer dari syarikat dalam malaysia, usahawan kecil-kecilan, blogger dan internet marketer luar dan dalam negara.

Pendek kata,

Lumayan gila.

Hasil komisen dari Program A

Hasil komisen dari Program B

Hasil komisen dari Program C

Hasil komisen dari Program D

Tips Buat Duit dengan Jobdirumah


Saya tahu, ramai yang telah bertanya saya tentang tips dan teknik tentang bagaimana saya berjaya buat duit setelah baca Panduan Jobdirumah itu. Ada yang langsung tak dapat apa-apa, ada yang dapat satu dua job sahaja sebulan.

Apa yang saya buat?

  1. Baca Panduan Jobdirumah 
  2. Pilih teknik dan tips yang sesuai
  3. Buat kerja
  4. Terima hasil komisen
  5. Terima duit hasil siapkan kerja
  6. Belanja mak abah makan besar
Jobdirumah Ni tipu tak? 

Jobdirumah ni penipu orang ke? Jobdirumah ni scam orang tak?
Jangan risau, program Jobdirumah ini bukan program skim cepat kaya, bukan program ETA emas, bukan dari syarikat MLM yang bagi bayaran kat kita setiap bulan, bukan juga jual produk ubat kurus yang minum hari ini, esok dah kurus. 
Bukan. Bukan. 

Saya yakin, Panduan Jobdirumah ini boleh bukak minda dan beri peluang yang luas kepada anda untuk lebih SERIUS buat duit secara online. 

Kesimpulannya..

Saya tak pandai. 

Tapi saya berusaha untuk tidak jadi bodoh. 

Saya tahu saya kena kuat usaha untuk dapat lebih banyak duit dan wang sampingan. 

Saya bukan orang kaya. Saya juga bukan dilahirkan dari keluarga jutawan. 

Saya pun bukan seorang manusia genius atau seorang yang bijak berkata-kata. 

Apa yang saya ada..

Satu otak, dua tangan, dua mata, dua telinga dan dua kaki. 

Saya usahakan, saya cuba serajin yang boleh. Saya doa banyak-banyak setiap hari. Saya solat banyak-banyak, saya derma banyak-banyak, saya baca mukadam hari-hari, saya tolong mak saya potong rumput setiap minggu, saya tolong basuh kereta bapak saya satu kali sebulan, saya tolong adik saya gosok baju dia hari-hari..

Pendek kata, saya buat dengan konsisten

In-sha Allah. 

Apa yang kita buat dengan konsisten, kita boleh capai apa yang kita hendak. 

Itu sahaja. 

Jadi..

Jika anda berminat nak dapatkan satu Panduan yang saya kira memang bagus untuk anda BACA, kaji dan amal, panduan Jobdirumah ini mungkin sesuai untuk anda. 

Boleh dapatkan panduan itu disini. 

No comments:

Post a Comment